Önceliğimiz hasta memnuniyeti ve sağlığı. Bu yüzden de gerek konum seçiminde gerekse kullanılacak olan ekip ve ekipman konusunda çok titiz davrandık.

Hastalarımıza doğru teşhise ve tedaviyi uygulamak için son teknoloji ürünleri kullandık.
Kliniğimizde aşağıda yer alan hizmetleri özveri, gizlilik ve hasta memnuniyeti odaklı olarak veriyoruz.

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Dr Mahmut Kayardı Muayenehanesi

Tansiyon Holter

Tansiyon hastalıklarının teşhisini koymak için vücudun en az 24 saat boyunca takip edilmesi gerekebilir. Bunu hasta ya da yakının insiyatifine bırakmak oldukça risklidir. Yanlış ölçme, zamanında ölçmeme ve takip etmeme gibi risk faktörleri mevcuttur. Bu yüzden özellikle tansiyon şikayeti ile kliniğimize müracat eden hastalarımıza tansiyon holter bağlanmasını öneriyoruz.

Ritim Holter

Her göğüs ağrısı kalp rahatsızlığı değildir. Ya da bazı şikayetleriniz ve ifade ediş şekilleriniz teşhis süresini uzatabilir ya da yanlış teşhise sevkedebilir. Bu yüzden işi şansa bırakmıyoruz. Kalp hastalıklarında en etkili yöntemlerden olan Ritim holter ile kalbinizi 24 saat boyunca takip ediyoruz.

Eforlu EKG

Vücut yorgunluğu ve sarf ettiğiniz efora göre kalp ritimleriniz tanı aşamasında en önemli etkenlerden birisidir. Bu yüzden şikayetleriniz doğrultusunda sizi koşturuyoruz. Kalbinizi anlık olarak sarf ettiğiniz efor süresince takip ediyoruz. Bunu hekim ve yardımcısı ile birlikte yapıyoruz.

Kardiyak Checkup

Bir hastalık gelişmeden önce alınacak tedbirlerin hem zaman hem maliyet hem de sağlık açısından önemi oldukça büyüktür. Bu yüzden sadece rahatsızlık sırasında değil rahatsızlanmadan önce kalbinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ediyoruz. Kliniğimizde yapılacak muayene sonrasında tetkiklerinizin bir kısmı anlaşmalı hastanelerde yapılmakta ve sonuçlar Uz. Dr. Mahmut KAYARDI tarafından değerlendirilmektedir.

Ekokardiyografi

Halk arasında kalp ultrasonu olarak da bilinen bu işlem ile kalbinizi resmediyoruz. Bu şekilde tüm fonksiyonlarını yerine getirip getirmediğini takip ve kontrol ediyoruz. Durumunuza göre ilgili tedavi protokolünü uyguluyoruz. Bu işlem sırasında sizin de takip etmenizi sağlıyor ve tüm gördüklerimizi sizinle de paylaşıyoruz.

İç Hastalıkları Muayenesi

Kardiyoloji ile birlikte İç Hastalıkları muayenemiz de mevcut olup bu hastalıklarla ilgili takip ve tedavi de kliniğimizde mevcut. En güncel tedavi yöntemleri ile kişinin sağlık durumuna göre tedavi protokolleri hasta bilgisi ve onayı dahilinde planlanmaktadır.